bebismm merhaba, adete göre 4 haftalık olan gebelikte henüz kese görünse de kalp atışı vs. görülmesi zor olabilir. o nedenle beta hcg harici takip yapmayacaktır doktor, bence aç gitmenize gerek yok. eğer görmek için karından yerine alttan muayene teklif ederse de çekinmemenizi öneririm çok küçükken karından görmek zor olabiliyor, o durumda da doktorlar gördüğüne göre yorum yaptığı için bebişi görememiş gibi konuşunca insan gerilebiliyor. sağlıkla ilerlesin🤍