Kızlar geçen hafta yani geçen pazartesi Dr gittim kese vardı Dr 15 gün sonra gel kalp atışı için dedi ama benim tiroid sorunum olduğu için bir hafta sonra geldim Dr gelmişken bebeğe de bakalim dedi kesede pek birşey göremedim ben de Dr iyi ve bastırdı baktı ama yok sanırım dedi ki bir hafta sonra gel yine alttan da bakabilirim dedi dedim yok bir hafta sonra bakarsınız eğer üstten yoksa oda her neyse baktı ve göremedi geçen pazartesi de ulstaoson kağıdında 5+2 görünüyordu adet tarihine göre o zaman 6+1 de gitmiştim yani… Belirtiler yaşıyorum bulantı vs vs sizde boş olabilir mi pazartesi günü boş ise dedi kürtajla temizliycez keseyi falan filann 😏