Civcivimnm şimdi hangi şehirde olduğun önemli 😅 Mayıs haziran gibi doğurucam bende , soğuk yerde yaşıyorsanız uzun alın ama Akdeniz veya egedeyseniz kısa alın , ben sıcak yerde olacağım için kısa giydiririm muhtemelen , klimalı ortamda uzun giydiririm ama dışarıda kesinlikle kısa giydiririm , ilk çocukta saftık bilmiyorduk salak gibi temmuzda uzun kollu giydirip bir de battaniyeye sardık 😄 hayır hadi biz bilmiyoruz , yenidoğan hemşiresi de demiyor ki bakın böyle giydirmeyin temmuz ayı diye , allahtan sağlık ocağındaki hemşiremiz dedi de aydınlandık , yazık çocumu yaktık birkaç gün