Sedagokkaya Akıntı rengi yeşil veya koyu kokulu olmadıkca doktorum problem yok hormanlara bağlı demişti. Yinde doktora görünmeniz de fayda var
Ecece Sedagokkaya canım bende enfeksiyon çıktı ama 22 falan magnorm kullandım şimdi ağrım falan yok idrarımı yaprken sadece kokusuz yeşil akıntı var 23.haftadayım normalmiymş
Elikkk Akıntım vardı idrar yolu enfeksiyon varmış fitil ve suya katılan ilaç verdiler kullanacağım gene bu ikinci ilaç kullanmışım idrar yolları için ne yapsam geçmiyor lanet şey ya bence doktora görün erken doğumu tetikliyormuş bu