fyzn 20 haftalık gebeyim detaylı ultrasonda bebeğimin iki böbreğinde büyüme olduğu söylendi 5 ml olduğu dendi bı sorun olurmu ya da daha önce başına gelen varmı kafam çok karıştı
beautiful_ fyzn oğlumda söylemiştiler biri diğerinden büyük diye daha sonra daha gitmedim çok şükür 4,5 yaşında
Htcmommyy2125 fyzn benimde detaylıda böyle söylenmişti. Takip edecek benimkini. Başka bişey demedi. Başka bi doktora gittim. Genelde erkek bebeklerde görülüyormuş. Doğumdan sonra geçebilir. Geçmezse her şeyin tedavisi çıktı artık. İçinizii ferah tutun 🌺
tgcdnzynp fyzn merhaba benmde ilk oğlumda soylemişlerdi . doğduğunda bir aylıkken bakıldı hiçbısey cıkmadı masallah gayet iyi . anne karnında bazen öyle gozukebiliyomus ama öyle değilmiş birsey olmz merak etme