Kızlar bebeğin hareketleri aza azaldığı için dün acile gittim nst’ye bağlandı ve muayene yapıldı nst’de bir şey çıkmadı ama muayeneden sonra benim düzensiz Sancılarım var bazen 5 dakikada bir geliyor bazen bir saatte sadece 2 kere oluyor bu konuda tecrübeli olanlarınız varsa fikir alma istiyorum Bu benim üçüncü doğumum fakat doğum hala başlamadı ne yapmalıyım sizce