fyveannesi artimet normaldi, erken gebelik testi de yapmıştım onda da negatif çıkmıştı hastalık süreci vardı babam da vesaire onun için stresten benim bazen gecikiyordu 2-3 gün ben de tekrar ona yordum. Ama doktorun riske atmayalım deyince kan verdim orada çıktı