bennanneyim Bebeğim 10 aylık şimdiye kadar hipp mama kullanıyorduk. Bebeğim doğduğundan beri gazli bebek değil. Hipten mamamile geçmek istiyoruz. Başka bir mamadan mamamil e geçen var mı. Ve ilk başta nasıl kullanayım
aycicek_ bennanneyim bizde şu an mamamil kullanıyoruz ama nedense içim rahat değil daha önce duymadığım bir marka. Bende Hipp e mi geçsem diye düşünüyorum. İnşallah bilen birşleri yorum yapar
papatyakokulugece bennanneyim niye değişmek istiyorsun ki kabızlık yapabilir büyük ihtimalle değişim yaparsan
aycicek_ bennanneyim bende şundan korkuyorum mamamil bebekte gaz ya da kabızlkk yapmadı. Değiştirirsem düzeni kaçarsa çok pişman olurum.
bennanneyim aycicek_ kullandım az önce hipp ile karıştırıp verdim bakacaz duruma. Alıştıra alıştıra az az verecem bakalım nasıl oluyor
bennanneyim Burcu81- @papatyakokulugece şimdiye kadar alabildik ama alınca artık zorlanıyoruz. 10 günde 2000 TL mamaya gidiyor. Alabilecek durumumuz yok artık daha uygun fiyatlı mama arıyordum arkadaşım ben Bebelac tan geçtim iyi geldi dedi. Biliyorum her bebekte aynı olmuyor ama deneyeyim dedim. İyi gelmezse yine devam edecek hipp e
bennanneyim papatyakokulugece chatgbt ye sordum. Bugün 1 ölçek yarın 2 ölçek ekle dedi. Bir sorun gaz kabızlık vs yasamazsan hepsini mamamil ver dedi öyle yaptım. Direkt mamamil versem daha kötü olmaz mı
Burcu81- bennanneyim anladım canım Allah yardımcınız olsun gaz yapmadı yani dimi bende hipp kullanıyorum da ondan sordum
papatyakokulugece bennanneyim 🤣 ona herşeyi sorma doktor değil o bi ondan bi bundan iki mama birbirine karışmaz az akıllı olun mantıklı olun çocuğuda rezil etmeyin
bennanneyim papatyakokulugece ne saçma sapan konuşuyorsun. Çocuğu niye rezil edeyim. Aklını kendine kullan. Biraz araştır öyle konuş. Doktorların çoğu da kademeli geçişi öneriyor
myangelson papatyakokulugece bu şekilde öneren doktorlar da varmış kidste görmüştüm hatta çok şaşırmıştım. Profesör doktormus öyle önermiş mamaya direk keskin geçiş yapıp sıkıntı yaşamasın diye.
bennanneyim Burcu81- yok hiç gaz kabızlık yapmadı. Bizim bebeğe çok çok iyi geldi hatta doktorlar gelişimi gayet iyi diyordu. Tek sorun pahalı olması. Bir de şunu ekleyeyim her bebek bir değil. Benim bebeğe yaradı diye sizinkine de yarayacak diye bir şey yok. Sağlıcakla büyütün 💐💘
Burcu81- bennanneyim saol canım benim sede sağlıkla büyüt yavrunu bizim geceleri gaz problemimiz var ama mamayı 1 kere veriyorum günde genelde emziriyorum yetmediği yerde takviye yapıyorum