eylln_annesi benim de ilk başta karından bakınca görmedi vajinadan bakınca görünüyo bakalım dedi olur dedim,kese göründü 15 gün sonra gel kalp atışında duyarız demişti. İlk hamileliğimde de devlete gittim karından baktı görmedi dedi ki alttan bakayım sonra vazgeçti kan ver yarın tekrar göreceğim, kan verdim kanın sonucuna göre alttan bakmama gerek yok değer güzel artıyor dedi o da 15 gün sonra çağırmıştı beni hem kese hem kalp atışını beraber görmüş tüm ondada