Merhaba kızlar
34 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı doktor haftasıyla uyumlu suyun bebeğin iriliği her şey yolunda dedi ama 39 da doğum dedi normal mi sezeryan mi diye sorduğumda belli değil şu an normal gözüküyor acilman olursa normal olmazsa istersen suni sancı da deneriz dedi ama aklıma takılan normal olursa 39 da nasıl olacak acilmam olmazsa 40 haftayı beklemez miyiz başına gelen var mı böyle bir durum