Klntmtrk Sibelemre Açılmayı bilemezsin kasılmaların sancıların varsa ve doğum zamanı geldiyse açılır.
esractn Sibelemre hissedilmez bence. Doktorun el ile muayenesi sonucu anlaşılır kaçıncı haftada olursaniz olun
Sibelemre Klntmtrk kasilmalarim 2 haftadır var yarın tam 39 haftalık oluyoruz ve. Alt tarafa cok baskı yapiyo bzenyurumek bile işkence ve afedersiniz özel bölgemde dolgunluk oldu merak ediyorum artik gelmicek mi bu Kız
Sibelemre esractn alta baskı yapiyo ya belki açılma da oluyordun dedim ilk olunca hiç bi fikrimiz olmuyo pazartesi doktorum bakacak zaten ama merak iste
esractn Sibelemre 23üncu haftadayım ikiz benimde alta baski yapıyor bebegimin teki cok aşağıda çünkü açılmam yok cok şükür 🙏🏻 doktor muayenesi ile anlaşılır 🤗 sancin varsa eger oda açılma yapıyor