ebrussuu 36+6 haftalık olduk bugün ama yaklaşık 3 haftadır bebeğimin başı sol tarafta yatay pozisyonda yani. İlk gebeliğim böyle olması normal mi kanala indiğinde mi aşağıya geçiyor başı?