Kızlar eşin oğlumuzun adını Doruk koymak istedi bende hem 2. İsim istiyorum hemde istemiyorum 2 isim koyup karakter karmasısı yaşar mı diyorum bir yandan doruk çok duru kalıyor gibi o yüzden size soruyorum doruk çok sakin bir isim olduğunu söyledikleri için bu arada kabullendim 🙈
Doruk Efe
Doruk emir
Doruk Aslan
Doruk ateş
Doruk han