Resimdede goruldugu gibi pozitif cikani ilk sabah idrari ile yaptim. Sonra bisey icmedim, biraz bekledim tekrar wc ye girdim,kalan idrarla tekrar test yaptim negatif. Hangisine inancam simdi. Bu marka cok iyi fln diyorlardi. Sabah 6.30 gibi kalkip su ictim. 8.30 da ilk testimi yaptim. Acaba ictigim su yuzunden sulandi idrar cikmadi bisey?
