nur0633 2 hafta önce önce bende aynı yerde detaylıya girdim. Güzel geçti. Her şeyi tek tek bakıyorlar. Organları bacakları parmakları vs vs. Orda doktor bakarken söylüyor zaten raporunu da yazıyorlar. Ben girmeden önce çikolata yemiştim ama pozisyondan dolayı doktorun göremediği yerler olmuştu. Yarım saat yürüyüş yapmamı istediler sonra tekrar devam edildi muayene