10 gün önce kürtaj oldum Denizlide özel hastanede,30 bin lira. Salı günü gittiğimde kalp atışı yoktı,cumaya aç karnına gel dedi. Sabah gittim önce ultrasonda baktı doktor,kalp atışı yoktu hatta kese bozulmaya başlamıştı. Kan verdim,45 dk sonra işlem odasına aldılar,damar yolu açıldı. Doktorun odaya geldiğini hatırlıyorum en son. Uyandığımda hemşire ve hasta bakıcı üstümü giydiriyordu. Yarım saat kadar yatıp çıktım hastaneden. Ağrı kesici ve antibiyotik verdi doktor,1 hafta kullanacaksın dedi. İlk 3 gün adet sancısı gibi sancım oldu,sonrasında geçti. Cuma kürtaj olup pazartesi okula gittim.Damla damla kan geldi 1 hafta,o da kesildi.