G_h1 ben kızım da 39 + 4’te doğum yapmıştım doğum yaptığım günün sabahında hiçbir belirtisi yoktu hatta misafirliğe kahvaltıya gitmiştim orada da yakınmıştım bu kızın gelesi yok diye misafirlikten geldim evimde yemeğimi yaptım toparladım sonra birden suyum geldi apar topar hastaneye gittik ben de Sancım olmadığı için mecbur suni sancı verildi sancı verildikten 7 saat sonra doğum oldu korkmayın yani hiç beklemediğimiz bir anda da olabilir