Arkadaşalr 7 hftya girecem çok şiddetli bulantım var doktor prilam yazdı gece 2 tane iç dedi ama faydası görmüyorum.günde kaç kere çıkaran var .koku ve şidetli bulantım var .günde 1 bardk su tek içiyorum olmuyor zorluyorum kendmi ama hiçbrşy yiyip içemiyorum.sürekli baygın gibi yatakym uyuyuyorum tansiyonum düşüo.