Mutlulukgeldi hamzayonca01 benim vardı ilk aylarda canım ama suan 3 litryee yakın su içiyorum cok şükür uzun zamandır olmadi 😊
Eymenata hamzayonca01 ben gecen hafta siddetli kasik agrisindan acile gittim sanci sandik 33.haftamdayim. Idrarda enfeksiyon cikti suya katilan bi ilac verdiler ayrica bol su ictim ertesi gun gecti diyebilirim.
limoncicegi Ben dün öptendimenfelsiyon olduğunu daha 7.haftadayım ilaçta veremiyorlar ama yaklaşık 3 4 gündür hele bugün iyice kendini hissettiriyor kaşık ağrımoluyor bol su içmemi söyledi doktor
Harununedasi Benim yanma çok vardı oturup kalkamıyordum 4 ay boyunca çektim doktorlar o kadar tahlil yapmasına rağmen hiç bisey çıkmıyordu tertemizdi sonuçlar Ve kemiği de agiriyordu rahmin ve 20.haftada doktor bebegin icinde bulundugu kese incelmis dedi dikkar et ilac verdi simdi 23.haftadayim artık düzelmeye basladim şükür daha iyi oluyorum günden gune
hamzayonca01 35. Haftamdayım kasıklarımda ağrı var dün sabah başladı afedersiniz idrar yaparkende yanma oluyor acile gitmeliyim o zaman enfeksiyon da erken doğuma yol açabiliyor dikkate almak lazım.
limoncicegi Şu an yapabildiğim bol su içmek sık çamaşır değiştirmek kuru tutmak ve sirkeli su ile temizliyorum