39+5 bugün doktor ilk kez çarı muayenesi yaptı devlete takipliyim çatın bana dar geli araştırmaya git orda normal denesinler illa sezeryan olucaksın diye bişey yok dedi doktorum ağlıyorum kaç saattir günlerdir zaten stres içindeydim şimdi napıcam bilmiyorum araştırma hastaneleri de çok uzak son dakikada özel hastane kabul eder mi sezeryan için