benimsin21 1melekannesi3858 Bilmiyorum ki dediğim gibi önceki hamileliğim rahattı son ayda zorlandım biraz o kdr. Hayırlısı olsn sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil.
ekiminannesii 1melekannesi3858 bende açken bile tok gibiyim hatta aşırı şişklinlik var ama ona rağmen bile deli gibi de yiyiorum anlamsız nasıl iş anlamadım sonra da midem bulanıyor. Benimki biraz pis boğazlık 😂
1melekannesi3858 ekiminannesii ay valla bende tam tersi yiyemiyorum dediğin gibi kızimra oyleydim ama bu gebelikte bı tuhafim yiyesim yok halimm yok halsiz gibiyim sürekli bi uyku hali var
zlhsnnn 1melekannesi3858 merhaba haftamız aynı kalp atışını duydunuzmu ben bu hafta sonuna kadar bekliyorum gitmek için merak ettim açıkçası 🙏🏻
1melekannesi3858 zlhsnnn ben bebeği gördüm acilde ama gün olarak hatırlamıyorum doktor kalp atsii için erken hafta içi duyarsin dedi bende netlessin diye cuma günü gidecem
zlhsnnn 1melekannesi3858 bede aynı şekilde en son 4+6 da gittim çok korkuyorum açıkçası bundan önce iki kaybım var biri kalbi durdu diğeri düştü kan pıhtılaşması çıktı çok şükür bir problem yok ama çok kaygılıyım
1melekannesi3858 zlhsnnn o hepimizde var bacım bende 3 düşük yani 3 kürtaj oldum ama Allah’tan gelene diyecek bişey yok çok şükür halimize rabbim bu evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah
zlhsnnn 1melekannesi3858 Aminn inşallah 🙏🏻 Bebek bekleyen herkes sağlıkla kavuşsun rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın
1melekannesi3858 zlhsnnn amin amin çok şükür bitane kızım var elhamdülillah ama kızıma kardes olsun çok istiyorum
zlhsnnn 1melekannesi3858 bizde de aynı 7 yaşın da oğlum var kardeş çok istiyo rabbim sağlıkla doğmasını nasip etsin hepimizin 🙏🏻