Cimcime30 İlk Resım beş dk ıkıncı kuruduktan sonrası kuruma çıkarıyor bnce yumurtlama 2 şubattı kızlar
ozgerbas Cimcime30 az önce bende yapıp attım kuruma olması için 5 dk geçmesi lazım ama bendede kuruma çizgisi gibi cıktı 5 dk içinde şaka gibi anlayamadım ki ben 2 gün önce kan verdim değerim <5 ti
beautiful_ Cimcime30 kuzum bu testleri hiç anlamıyorum ama sen yumurtlama döneminde belirtilen çok olduğunu gördün mü ?
meryys Cimcime30 Awox benide yanılttı normalde yanıltmazdı. 5 dk sonra çıkıyorsa yanlış diyorum bende benimde ince çizgi çıktı adet oldum….😔
Cimcime30 ozgerbas cnm yumurtlama 2 siydı bugün yarın olma lazım ama duphaston kullanıyorum 20 sınde bıtıcek adet 20 sınden sonra gelecek aşılama baslayacaz doktorla
pengumommy Awox benim çok düşük değerde bile kuruma çizgisi gibi çıkartmıştı. Bildiğim kadarıyla da awox da kuruma çizgisi çıkmıyor inşallah vardır ❤️
seeviim Cimcime30 hayırlısı olsun rahim stres kaldırmaz muhakkak güzel haberlerinizi alırız nasipte şimdi öğrenmek yoktur belki. Üzmeyin kendinizi.