Tansiyon problemi çıktı 5 gün önce bi anda 13 7 olurken sonra ölçünce 11 7 oluyor yatarken bile bazen 15 7 oluyor sonra ölçünce 11 7 12 7 oluyor bi an da Yükselip düşüyor üniversite bi gece yattım çıktım bana sadece küçük 9 10 geçerse gel hemen dediler ama bu yükselip düşme de zarar vermez mi doktoruma gidecem ama gidene kadar kafamı kurcalıyor