habibe_ozcan Canım risk olarak adlandırıyorlar ama sezeryanı bırak en küçük operasyonda bile risk var sonuçta bıçak altına yatıyorsun ama sezeryan sonrası normal doğum ile uğraşmak istemiyorlar.Devlette doktorlar yapmıyor.Özelde bile her doktor uğraşmak istemiyor ve normal doğum ücreti ile ssvd ücreti arasında fark oluyor daha yüksek fiyat alıyorlar ben yaptım sezeryan sonrası normal doğum 3.5 yıl önce ozamana göre 3 4 bin fazla ödemiştik şuan ki ekonomide 10 20 bin belki de fark oynuyordur öyle söyliyim.Genelde özel muayenesi olan doktorlar yapıyor özel hastanede ki doktorlar da pek üstlenmek istemiyor