Kızlar benim yumurtalarım toplandı 6 tane 5Aa kalitede embriyo oluştu. İlk transferim olmadı ikinci transferim çözülürken durdu transferim iptal oldu üçüncü ise kimyasal gebelik. Tekrar yumurtalarım toplanacak sonradan gebelik oluşur mu benim gibi birileride var mı. Bu kadar yaklaşmışken başa sarmak çok yorucu