hayalperi leona98 canım öncelikle gebeliğin hayırlı olsun nasıl haftanı hesap ediyorsun doktor ultrasonuna göre mi bende adet görmeden hamile kaldım ama nasıl hesap edeceğim bilmiyorum
leona98 hayalperi evet usm bakilarak haftasi soyleniyor. Benim hesabimla 13 haftalik bebegim usmde 14+2 haftalik dendi 🤣 her usm kontrolum suprik yumurta gibi
hayalperi leona98 usg de hep değişiyor ya insan bilmiyor ya sen neye göre hesaplıyorsn kanamanın başladığı günü mü hesap ediyorsun