leona98 ben de temmuzda boş gebelikten kurtaj oldum. Doktora kalsa kanaman biter bitmez korunmasız baslayabilirsin demişti ama ben psikolojik olarak hazır hissetmiyorum diye en azından 1 regl beklicem dedim. 1 regl sonrası tekrar hemen hamile kaldim. Bir sorun olup olmayacağına odaklanmayin olmaz inşallah. 10 regl sonrası da kalsanız saglikli olacağının garantisi yok sonuçta öyle düşünün.