Kızlar ben tam 13+5 oldum randevum ay sonunda en son 11 haftalıkken gitmiştim herşey yolundaydı ama içimde hep bi endişe akşamları dinlenme pozisyonuna geçince hafif hafif pıtpıtları hissediyorum 2.gebeligim bu ama yine de tedirgin oluyorum çünkü hiç belirtim kalmadı çok rahatım hamile değil gibiyim karnımda aman aman büyümedi sadece akşamları gaz sorunum oluyor sizce belirti olmaması normal mi midemde kazınma vs olurdu onlarda geçti zaten normalinde öyle aman aman belirtiler yaşamadım sadece akşamları yorgunluk oluyor benimle aynı haftada olanlar sizler nasılsınız biraz konuşalım bilgi paylaşımı yapalım :)