Merhaba kızlar, 18+4 günlük hamileyim. Bebek hareketlerini hiç hissetmiyorum. Sizce bu haftalarda normal mi? Bir de geçen hafta iş yerinde çok stresli bir gün geçirdim ve karnıma 2 kere ağrı girdi. Stres hemen bebeğe zarar verir mi? Kontrolüme daha 3 hafta var o yüzden size soruyorum.