Dryakbts Fetal dna yı genoksa yaptıranlar var mı arkadaşlar memnun kaldınız mı yardımcı olabilir misiniz
yagiz_didem Dryakbts ben yaptırdım randevu aldım hemsıre gelıp kan aldı lınk verdi ordan takıp ettım pazartesi alındı cuma çıktı sonuc. Çok ilgililerdi. Hastane ıle anlaşması varsa yarı fiyatına yaptırıyorlar
fseydaergin Dryakbts ben de yaptırdım genoksa. 4 iş gününde sonuçlar çıktı. çok şükür temiz çıktı. iletişimde olduğum kişi ilgiliydi baya. hemşire geldi eve. bi tüp kan aldı gitti. takip etmen için link veriyorlar. ama sonuç çıkınca sms geliyor zaten
Dryakbts yagiz_didem medipol megaya gidiyorum canım bilmiyorum ki anlaşması varmı doktorum broşür verdi sadece
mnskcr bende genoksa yaptırmıştım. Temsilcim çok ilgiliydi. sonuçlar 10 güne çıkar demişlerdi ama daha erken çıkmıştı. ben bu firmadan memnun kaldım
yagiz_didem Dryakbts broşür verdıyse anlaşması vardır bana da Dr verdı hangi hastane ve doktor dıye sordu soledım fıyatı düşürdü zaten test sonucu söze cınsıyet doktora gıdıyor direk
Yesilady Dryakbts geçen günlerde yaptırdık biz 4 günde çıktı sonucumuz. Süreç işlerken zaten size mesaj atıyorlar. Sonuçları size atıyorlar cinsiyet de doktora gidiyor sonuçlarla beraber. Ben memnun kaldım açıkçası. Rabbim temiz sonuçlar çıkarsın inşallah