Bugün 40+2 olduk kızım inatla gelmek istemiyor doktor da bugün yatış verecek suni sancıyla başlatacaz doğumu. İkinci doğumum olacak. Sabah nişanım geldi. İnşallah kolayca bir doğum olur ilk doğumum kendi sancımla olmuştu bunda suni sancı verilecek korkuyorum. Dualarınızı bekliyorum inşallah.