kedimekim Ben şuan 13. Haftayım daha hiç rahim ağzı uzunluğu ölçülmedi. Sizlerin ne zaman ölçüldü ve karından mı yoksa vajinal usg ile mi ölçüldü
yorgunamaumutlu Benim geçmiş öyküm olduğu için bu hamileliğimde doktora söyledim 14. Haftada başladı ölçümlere perinatoloji doktoru iki haftada bir kontrole çağırıyor ve her gitmede vajina bakıyor bana vajinadan daha net sonuç alınır dedi bana karından ölçmüyor