busesell Kızlar selam kızım 34. Haftasında muayenede 2180 gr olarak ölçüldü,doktorumuz haftasına göre küçük olduğunu özellikle karın çevresinin ince uzun olduğunu yapısal bir minyonluk olabileceğini ama kilo alması gerektiğini yoksa anne karnında beslenemediği için bebeği erken alabileceğini söyledi. Beslenme düzeni oluşturdum ama daha farklı ne yapmam gerekir ne tüketmem gerekir böyle bir şey duyan yaşayan var mı aramızda
arilanki_ busesell kaşar, muz, avokado, ceviz, tahıllı ekemek, bol protein tüketimi, yumurta… benim bildiğim kilo aldıran şeyler bunlar canım
heidegirl busesell ne yaparsanız yapın almıyor bence ilk bebeğimde aynısı oldu kendimi suçladım benden olmadı diye. 2. Gebeliğim bu ilk günden beri hep düzenli beslendim kilo aldıran şeyleri hep düzenli yedim sonuç yine aynı bebek kilosu zayıf. Yani canınızı sıkmayın siz ne yerseniz yeyin o bebek minyon olacak. Doğunca sağlıklı bir bebek oluyorlar kızım 3 yaşında oldu bile