ece5465 ben seneler önce gen testi yaptırdım eurofinste, 3 sene oluyor sanırım. Yurt dışına gidecekti. Bir ay içinde sonuç çıkacak dediler. 1 sonra kanın yetersiz geldiğini söyleyip bizden yeniden kan aldılar. 1 ay daha bekledik vs. Neden en başta birden fazla tüp kan almadınız dedik, bir sürü hastalığa bakılıyordu. O yüzden eurofins için hiç ılımlı değilim. Ama günümüzde memnun kalanlar duyuyorum. Genoks ta yaptırdım bu yüzden. Yurt dışına yollamak istemedim.