Ben gebe olduğumu 5 gün önce öğrendim. Regl ağrısı gibi karın ağrım bacak ağrım ve mide bulantım vardı, test yaptım çift çizgi ama silik çıktı. Sonra hemen BetaHCG baktırdım 349,19 çıktı 2 gün sonra 663,49 çıktı. Hiç doktora gitmedim, erken daha dediler. Size sormak istediğim benim mide bulantılarım ve ağrılarım devam ediyor, sanki adet olacakmışım gibi ağrım var. Çalışıyorum, masabaşı bir işim var sadece sabahları vileda yapıyorum. Yapmam gerekenler neler?