Ben ilk doğumumu 10 yıl önce normal olarak yaptım. Şimdi hamileyim 24 haftalık. İkinci doğumların daha kolay olduğu söyleniyor ama benim aradaki zaman çok fazla. Acaba ilk doğum gibi mi olacak yoksa vücudum biraz olsun doğumun nasıl bir şey olduğunu hatırlıyor mudur? Aranızda bu kadar arayla doğum yapanınız oldu mı kızlar?