Babyboymom Arkadaşlar ben perma yaptırıyorum saçlarıma kıvırcık saçı çok sevdiğim için. Fakat uzadığı için saçlarım tekrar yaptırmak istiyorum 14 haftalığım. Bahara falan yaptırsam olur mu? Yani yaptıran var mı? Birde yaptırırsak ne olur yaptırmazsak ne olur 😅
Bhr34 Canm o kalıcı işlem kimyasalları çok ağır yaptırmamalısın.saglık ocağından bi kitapçık vermişlerdi bana hamilelikle ilgili. ordada kesinlikle yasak yazıyo
Yayla Benim doktorum organik boyayı bile yaptırmadı. Bence perma ilaçları çok ağır kokuyor doktoruna danış bi canım
Pinarlgn Ben organik boyayla boyadım naturtint isimli boyayla watsonsda var fakat perma çok fazla kimyasal işlem içeriyor yaptırmasan iyiolur
Babyboymom Pinarlgn 🙁 doğumdan sonra da yaptırsam çocukla imkansız süte geçermi falan bi kötü tarafı da bu 🙁(((
Pinarlgn Vallaokadarını bilemicem ama çok fazla kimyasal içermediği kokusundan beli kokusu hiç yok gibi