Popeyes medipolde aytakin hanımdaydım doktordan yana hıcbır sıkayetım olmadı aksine cok iyi bi doktor ama hastaneyle problem yaşadık defalarca. o yüzden medipolde devam etmek istemiyoruz. yatarak tedaviyi ayakta girip poliçe dışı göstererek ek ücret vs bi yığın problem yaşadık :(