1melekannesi3858 Es07 emer inşallah canım benimde sıkıntım var malesef düşük tehlikem varmış kanamam başladı
Es07 1melekannesi3858 almila1723 Aysgulgndz AuraMomB tugbaustuntas senaninannesi_ Çok teşekkür ederim kızlar İnşallah her şey yolunda gider
almila1723 Es07 gözünüz aydın sağlıkla büyüsün🥰 ilk günler adaptasyon süreci olduğu için emmesi yetersiz olabilir siz stres yapmayın. Sadece sık sık emzirmeye çalışın emmese bile ten tene temas yapmış olursunuz❤️
AuraMomB Es07 Allah yardımcın olsun canım benim. yorumlarını okudum her şey olur vaktine varır sıkma sen canını daha 2 günlük anca birbirinize alışırsınız meme sorununu da halledersin inşallah 🍒🌸🫰🏼🙏🏻🩷
cerensare @Es07 canım nasılsınn normalde aramızda iki gün vardı bugün doğuma giricektim ama 17 sinde düzenli sancılarım çıkınca akşam acil sezeryana alındım hemen aklımdan da geçtin naptı acaba diye