Gulgulcan ben bi normal bisezeryan Doğum yapmış biri olarak şunu söyliyim kesinlikle normal Doğum
Normal Doğumda bebek doğana kadar sancını çekiyosun bebek doğunca herşey bitiyo Ama sezeryanda bütün ağrılar Doğumdan sonra başlıyor bırak bebeğe bakmayı kendine hayrın olmuyo yataktan tek başına kalkamıyosun Normal Doğum yaptığımda 3. Gün evimi süpürüyodum şimdi yataktan zor kalkıyorum bebeği almak için