betul65650 gayet normal ,bazı doktorlar olumsuz konuşup insanı korkutuyor maalesf, banada aile hekimi değerin haftasına göre düşük çıkmış. Düşük riskin olabilir belki sağlıklı gebelik değil demişti. Kendi Dr sonucu atıp sorduğumda gayet normal, haftaya gel keseyi görürüz dedi ve çok şükür güzel ilerliyor hamileliğim korkmayın bekleyin