Es07 Yagmustoprak1 İlk 1 ay 2 saatte bir Sonrası 3 saatte bir dedi sanırım eğitimde Yanlış hatırlamıyorsam Yanlış yönlendiremek istemem
karpuss Yagmustoprak1 henüz doğum yapmadım ama 3 saat çok fazla değil mi en fazla 2 saatte bir emzirmek gerekir diye biliyorum tabi tecrübeli anneler yorum yapsa daha doğru olur :)
beyzzsenturkkk Yagmustoprak1 ben 40ından sonra kaldırmayı bırakmıştım o her 2-3 saatte bir ağlayarak uyanıyordu kaldırmama gerek kalmıyordu eğer acıkınca ağlayabiliyorsa uykusundan uyanabiliyorsa deneyin bi kaç gece yinede dikkat edin bazen uyku tatlı geliyor kızımın bi keresinde 6 saat uyanmadığı olmuştu ben çok dinlenik uyanmıştım ama günlerce vicdan azabı çekmiştim ya aç kaldıysa diye😂😂😂😂
sarilale123 Yagmustoprak1 şimdi şöyle bebek kilo alımı iyiyse normal 3 saatte bir. Ama kilo artışında düşüklük varsa 2 saatte bir devam maalesef .Zaten kilo alımı iyi olduğunda doktor sen uyandırıp emzirme o kendi uyanır demişti bana . Ama yine bebekler 2buçuk 3 saate uyanıyor en fazla
Tugcistugcis Kızım 2440 doğdu ,14 günlük şu an Kendisi 3 saatte bir uyanıyor, sarılık olmadığı için 2 saat diye zorlamıyorum kendimi Uyanınca emziriyorum ya da mama veriyorum