anonimssss 7 haftalık oldum bugün Allahın izniyle insallah kalp atışını duyma için gideceğim dua eder misin bana 🙏🏻🥰
beyzzsenturkkk anonimssss ben 8+2 de duydum 2. kızımı her bebek farklıymıs ilkini 7. haftada duymuştum olur da duyamazsan endise etme cok minikler daha ben bile cok zor ayırt etmistim güclenmesi için zamana ihtiyacı varmıs🥹🩷