ikizannesiiiiiiii Arkadaşlar eşim afra koymak istiyor kızımızın adını çok istediği için bende isim arayışına girmedim kırmak istemiyorum sizce nasıl isim koymayı düşünenler var mı aramızda
ikizannesiiiiiiii Papatya05_ kızlarımın biri buğlem biri Fatma nur eşim de afra istiyor şimdi kısmet olursa inşallah
Fnur6435 ikizannesiiiiiiii ben de nasipse Zeynep Afra koyacağım :)) başından beri en içime sinen bu oldu Zeynep e uygun.