deepsilence Arkadaşlar selam 27 haftalık gebeyim bebeğin pozisyonu makatmış. Doktor 37. Haftadan sonra önemli dedi ama yine de makatta olduğunu söylediği için anlamdıramadım. Buna benzer durum yaşayan var mı?
almila1723 deepsilence pozisyonu değişmezse Sezeryan olacaksınız demek. Baş geliş olursa normal doğum denenebilir
Ruyasekr2089 deepsilence benim bebeğim 32. Haftadan sonra baş aşağı döndü sizinkide dönebilir daha çok erken
Tugceaker deepsilence 35 haftalığım bebeğim hala makat gelişi 38 e kadar dönebiliyormuş hatta doktorum bi hastasının bebeğinin 41 haftalıkken döndüğünü bazende suyun geldiğinde dönebildiğini söyledi ama ben şeker hastası olduğum için bana seni 41 haftaya kadar bekletmem hala 38 de dönmediyse mecburi sezeryan dedi 3 doğum yaptım 3 ü normal bu nasıl olcak bilmiyorum bede sezeryandan korkuyorum
beyzzsenturkkk deepsilence ilk kızım 29da dönmüştü bence zamanı vardır bu kızım 18de döndü 26 olduk hala baş geliş
deepsilence almila1723 canım bu haftalarda ama dönmesi normaldir diye düşünüyorum. Bebek şu an küçük olduğu için alanı büyük
deepsilence Es07 evet bence de 27 haftada makat olması normal. Alanı daraldıkca baş aşağı pozisyons geçiyorlar. Ben hocanın lafına takıldım madem 37 den sonra önemli şimdi niye üstünü basa basa makatta dedi acaba riskli bişi mi var dedim
deepsilence Ruyasekr2089 ben hiç hareket etmiyorum masa başında sürekli çalıştığım için egzersizleri yapmadığım için bebek makatta dedi sanırm bu yüzden de önceden söyledi
Meri03 Benimde en son gittiğimde makat gelişti 29 haftalıktım Sımdı 32. Haftamdayım çok hareketli bebegım sürekli başka yerden vuruyor umarım dönmüştür bu hafta kontrolüm var ılk doğumum normaldi Buda öyle olsun çok istiyorum