Bebeğim normalde aşırı hareketli bir bebek dün bile hareketlerinden dolayı iş yapamadım uyuyamadım bugün hareketleri yok denecek kadar azdı tatlı birşeyler yedim uzandım ettim hafif bir tık yapıp duruyor birden bu kadar hareketsiz olması korkuttu dünden beri afedersiniz alt bölgeme iğne batar gibi sızı giriyordu sanki bir orda bişey var her an çıkacak gibi adet ağrısının üstü sancı da var ama düzenli değil bugün aşırı derecede başım dönüyor sizce acile gitmeli miyim normal midir ilk gebelik pek bilgim yok 2 hafta önce de sancım vardı gittim bebeğin kalp atışları 210 üstü çıkmıştı 3 saatte anca normale dönmüştü belirgin şekilde sancım var kasıklarımda ama çok fazla değil arada bir sertçe vuruyor nefes bile alamıyorum şuan da wc ihtiyacım var gibi geliyor ama gidiyorum bişey yok