Ay benim de sebepsiz mi bilmiyorum eşim reels videosu izliyordu kalktı odaya gitti sesi açık kaldı 2-3 dakika sonra geldi ses hala açık bende dedim şunu kapatsana sinir oldum sürekli aynı sese dedim o da 1 dakika kadar uğraştı benimle açıp kapattı bende sinirimden ağladım niye kapatmıyor diye sonra geldi paşa paşa özür diledi 😂😂