Annemin beni doğurma hikayesinden örnek vereceğim. Yanındaki kadının 3. Doğumu olmasına tecrübeli olmasına rağmen bas bas bağırıyormuş annem de ilk doğumu tabi başıma ne gelecek diye tedirgin olmuş beni de suni sancısız gayet rahat doğurmuş, öyle aman aman çığlıklı bir durum olmuyor diyorlar işin ehli doktorlara denk gelirsen tabi. 5.5 aylık hamileyim ilk doğumum olacak enerjini yüksek tut her kadının anatomisi doğuma uygun programlanmış. Negatif doğum hikayelerinden uzak dur pozitiflere odaklan. 20 li yaşlar doğum için en ideal yaşlar ben 32 yaşındayım yaş aldıkça doğum daha zor oluyor diyorlar doğuracağız bir şekilde sıkıntı yok :)