saricivciv_ Ceren04 32+2 erken doğum riskim var evde istirhatdeyim Rabbim hayırla sağlıkla vaktinde kucağımıza alalım bebişlerimizi🤲🏻🐣
almila1723 Ceren04 Bizde bugun 35+1 olduk. Çok şükür herşey yolunda.Arada mide rahatsızlıkları oluyor. Siz nasılsınız?
Ceren04 betulmommy rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah nasılsın iyimisin peki 🙏🌸
betulmommy Ceren04 amiin🥲 iyiyiz cok sükür siz nasılsınız? Doğumu sezeryan yaparsam pişman olur muyum diye düşünüp duruyorum, hala doğum pozisyonuna girmemiş zaten kafası sol yukarıda bakalım🥹
Ceren04 betulmommy bende hep sağda hissediyorum çok değişik sürekli orada yerleşti kaldı oraya ben hala kararsızım düşünüp streste yapmak istemiyorum akışına bıraktım diyebilirim. 🥰
Ceren04 saricivciv_ rabbim kolaylık versin dikkat et canım bebişin zamanında gelir inşallah güzel düşün üzme sakın kendini 🙏
Ceren04 busrasahin3306 bende karın sertleşmesi oluyor şu 2 gündür bu durumdan korkuyorum sadece sende oldu mu hiç tedirgin oluyorum
cemileelif26 Ceren04 34+1 olduk erken doğum riskim var vaktinde sağlıkla gelsin inşallah tüm bebişlerimiz
Ceren04 cemileelif26 amin inşallah iyi düşün iyi olsun canım vaktinde alırsın inşallah bebeğini kucağına 🙏🥰
saricivciv_ cemileelif26 sağlıcakla kucağınıza alın kaçıncı haftada öğrendiniz erken dogum riskini ve kaç mm di
yeliz1923 Ceren04 9 haftalığım yolun başındayım daha ama çok kötü grip oldum gözlerim kaşınıyor burnum silmekten yara oldu 🥲
Ceren04 yeliz1923 hayırlı uğurlu olsun inşallah 🙏 o haftalarıma dönmek isterdim çok güzel heyecanlı oluyor insan sonlara doğru da hemen kucağıma almak istiyorum tadını çıkar derim asla anlamadım zaman nasıl geçti 🩷🥹
camelif yeliz1923 Bende 9 haftalığım bende hiç mide bulantısı olmadı 5. Haftada olmuştu ama sonra birden kesildi bu durumu yaşayan var mı?
Ceren04 Es07 rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah kolay gelsin geçsin canım dualarım seninle allahım kucağına almayı nasip etsin sağlıklı sıhhatli 🙏🥹🥰
karpuss Es07 Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin, her şey gönlünce olsun 🐣 🧡 sağ salim bebişine kavuş ne güzel ya bir gün sonra kollarında olacak 😍
birLinaaannesi96 Es07 o heyecanımızın ortaklığı 🥹💜 sabah 10 yatışım var hastaneye öbür gün inşallah nasip olursa doğumum olacak benimde 🙏🏻Hayırlısıyla sağ salim kucağımıza alıp kavuşalım inşallah 🥹🤲🏻
cemileelif26 saricivciv_ 31. Haftada öğrendin 32 mm uzunluğu doktorum 25 mm altı tam tehlikeli ama benim bulunduğum haftafada 40 mm olması gerekiyor dedi o yüzden progestan başladı
cemileelif26 saricivciv_ çok teşekkür ederim Allah razı olsun olsun tüm bebişler vaktinde sağlıkla gelsinler inşallah 🌸