vldnatsvn File marketteki actisoft marka bebek bezinden kullanıp memnun kalan var mı kızlar ona göre stok yapıcam 48 tanesi 150 lira gibi bi fiyattı ama daha önce kullanan görmediğim için güvenemedim. Var mı kullanan??
kalorisizpatates vldnatsvn anpa grosta molfix 80 küsürlü 250 lira orada diğer marka bezler de uygundu eğer yakınınızda varsa değerlendirin. file için yorum yapamayacağım ama BİM’deki bezin aynısıdır aynı marka çünkü aynı üretici sadece etiketi farklıdır
aslhnkrts9 vldnatsvn bezini değil ama ıslak mendilini kullanıyorum oda güzel baya . Benim yaşadığım yerde kullananlar var memnun BİM’deki yeşil paketin daha iyileştirilmiş hali demişti bi kadın
sarilale123 vldnatsvn ben BİM’in bezini bir k Z kullandım ama kötü değildi buda aynı marka hatta file daha kaliteli ürünler oluyor bende denemeyi düşünüyorum açıkçası
vldnatsvn kalorisizpatates ben merkezi bir yerde değilim aslında ama merkeze gidersem bakarım inşallah İlk çocuğumda molfix kullanmıştım çokta memnundum ama bugün fileye yolum düştü görünce sormak istedim
vldnatsvn sarilale123 aaa o zaman ben sizden önce doğum yapacağım mayıs sonu haziran başı gibi benim doğumum